Často kladené dotazy

Co všechno získám registrací na Nepřevzal?

Po schválení registrace a podpisu smlouvy o spolupráci budete mít přístup k:

  • registru nepřebíračů - v databázi můžete vyhledat, zda zrovna váš zakazník patří k nepřebíračům nebo ne,
  • zastoupení při vymáháním odškodnění - pomůžeme vám vymoci adekvátní částku jako odškodnění za náklady (poštovné, balicí materiál a čas) vzniklé nepřevzetím balíku,
  • přehled o stavu odeslaných zásilek - přístup do hromadného sledování vámi odeslaných balíků na jednom místě.

Je Nepřevzal zadarmo?

Registrace do Nepřevzal je zdarma. Stejně tak hromadné sledování balíků a přístup do registru nepřebíračů. Pokud budete chtít pomoci s vymáháním svých pohledávek, je nutné počítat s poplatkem. Poplatek se vypočítává z vysledné vymožené částky.

Proč mám při registraci vkládat odkaz na produktový feed?

Nepřevzal je součástí vznikajícího projektu Servus.cz. Chceme zákazníkům nabídnout možnost vyhledávat a srovnávat zboží na základě recenzí. Abychom však takový projekt mohli rozjet, potřebujeme pomoci s vytvořením databáze produktů. Registrací do Nepřevzal a poskytnutím XML feedu souhlasit s jejich použitím na srovnávači Servus.

Nepoštvu proti sobě zákazníky, když budu registrovaný na Nepřevzal?

Nemusíte se vůbec obávat. Pokud zákazníci přebírají své objednané zásilky, vaše zapojení v Nepřevzal se jich vůbec nedotkne. Naopak jim může pomoci získat kvalitnější služby. Týká se pouze nepřebíračů. I přesto, že zákazník nepřebere svou zásilku, záleží zcela na vás, zda nám ji podstoupíte jako pohledávku k vymáhání.

Odkud se berou data v registru?

Data do registru nepřebíračů posílají samy eshopy, jež jsou do Nepřevzal zapojeny. Každý zákazník, který si objednanou zásilku nepřebere, bude následně zapsán do registru. Záleží pouze na eshopu a jeho domluvě se zákazníkem, zda bude chtít od Nepřevzal pomoci s vymáháním poplatku 120 Kč.